Get Adobe Flash player

Ранній розвиток малюків

Програма призначена для дітей від 6 місяців до 2 років. Її мета – створення оптимального середовища для всебічного раннього розвитку дитини.
Не можна недооцінювати роль батьків – найрідніших людей для маленької крихітки. Тому в рамках програми саме батьки, під керівництвом педагогів і в тісному контакті з ними, допомагають малюкові розкривати свої здібності та можливості.

Гармонійний розвиток пізнавальних процесів, розширення словникового запасу, навичок спілкування з іншими та навколишнім світом.
Розвиток мови.
Збагачення сенсорного досвіту.
Навчання розрізняти предмети за кольором та розміром. Лічба до 5.
Удосконалення різних методів конструювання (прикладання, накладання).
Знайомство з геометричними фігурами (коло, трикутник, квадрат).

На заняттях ми:
•    Пізнаємо себе та оточуючий світ;
•    Розвиваємо інтерес до однолітків і навики спілкування (соціалізація);
•    Вивчаємо пальчикові ігри та вірші;
•    Проводимо мовні ігри;
•    Вивчаємо кольори , величини, форми, ознайомлюємося з навколишнім світом;
•    Проводимо ігри на розвиток навичок самообслуговування;
•    Знайомимося з геометричними фігурами;
•    Вчимося узагальнювати і розрізняти предмети по одній ознаці;
•    Вчимося малювати пальчиками, долоньками, пензликом, олівцем;
•    Робимо яскраві аплікації;
•    Танцюємо, співаємо, слухаємо музику;
•    Вчимося думати, бачити, слухати, створювати, бути активними;
•    Розвиваємо мислення, пам’ять, орієнтування у просторі та концентрацію уваги;
•    Вчимося спілкуватися та корисно проводити час в колективі однолітків.

Види діяльності, котрі використовуються на наших заняттях:
•    Пальчикові і жестові ігри.
•    Слухання коротеньких віршиків і скоромовок.
•    Сюжетно-рольові ігри з використанням іграшок.
•    Дидактичні ігри на вивчення кольору, форми, розміру, лічби.
•    Конструювання із кубиків, мозаїки.
•    Ліплення з пластиліну і солоного тіста.
•    Малювання пензликами, ватними паличками, долонями, використовуючи пальчикові фарби, гуаші.
•    Аплікації з використанням картону, вати, серветок, круп, піску, природних матеріалів.
•    Вправи з перешкодами.
•    Музичні ігри з рухами.
•    Ритмічні ігри.
•    Ігри на розвиток дрібної моторики.
•    Дихальні вправи (мильні кульки, здування пір’їнок).

Заняття умовно розділені на частини, з’єднані між собою загальною темою й організовані таким чином, що ті заняття, які вимагають більше уваги та спокою чергуються з музичними, активними та ігровими вправами. Це дозволяє дитині зберігати цікавість протягом всього уроку й навчання протікає непомітно й цікаво – у грі та через творчість. І що найголовніше, батьки разом з дітьми із задоволенням поринають у цей процес, а також вчаться поважати особистість маленької людини.

__________________________________________________________________________________________________________

Підготовка до школи

Готовність до школи не зводиться до вміння читати, писати та рахувати. Вона повинна охоплювати всі сторони особистості дитини, починаючи з фізичного розвитку та закінчуючи специфічними знаннями та вміннями.

Заняття проводяться за напрямами:

1. Математика та логіка
2. Навчання спілкуванню, розвиток мовлення та граматики.

1) «Математика» – даний курс вчить дітей рахувати, розв’язувати веселі задачі, орієнтуватися у просторі та часі, вимірювати, конструювати, узагальнювати, формує уявлення про закономірність, принцип аналогій, класифікацію, головоломки, подібність за певною ознакою, симетрію.
2) «Логіка» – в першу чергу вчить дітей порівнювати, зіставляти, узагальнювати, аналізувати та класифікувати у будь-якій діяльності. Зробити цей процес цікавим та доступним дозволяє безліч ігор, котрі не тільки навчають дітей логічно мислити, а й розвивають усі пізнавальні процеси: увагу, пам’ять, уяву.
3) «Вчимося спілкуватися» –  цей курс допомагає дитині навчитися складанню розповідей-описів за предметними, сюжетними картинками, власним досвідом. Також діти вчаться переказувати літературні твори, гарно і правильно висловлювати власні думки. Окрім цього такі заняття включають психологічні ситуації та ігри, які допомагають дітям краще адаптуватися до колективу та умов навчання у школі. Процес психологічної адаптації у майбутньому допоможе знизити труднощі у навчанні та уникнути конфліктів з однокласниками.
4) «Грамота» – навчає дітей читанню, знайомить з азами дитячої граматики. Розвиває дрібну моторику рук завдяки вправам по підготовці руки до письма. Удосконалює фонематичний слух .

Ми у соц. мережах